Үргэлж бэлтгэлтэй бай
Off-road замд гарахын өмнө заавал машинаа шалгаж байгаарай. Таны аккумулятор болон бүх хоолой хэвийн, түлш, тос болон бусад шингэн дүүрэн байх ёстой.
Сэрэмжтэй бай
Нэгэнт off-road замд гарсан бол нэмэлт зүтгүүр шаардагдаж магадгүй нөхцөл байдал үүсэхээс өмнө та тээврийн хэрэгслээ 4WD төлөвт хийгээрэй. Нэгэнт гацсаны дараа бол 4WD болгоход хэцүү.
Тайван бай
Off-road замд хурд болон хүч төдийлөн шаардлагагүй. Хүнд арааны 4WD төлөвт, Jeep® тээврийн хэрэгслийн хүнд арааны горим болон бага хурд ихэвчлэн таныг саадыг даван туулахад тусална.
Шавар
Хүч хадгалахад шаардагдах араанаас илүү доогуур араанд хийж хэрэггүй. Хөдөлгүүрийг хэт өндөр ачаалалтай ажиллуулах нь жолоодлого алдахад хүргэнэ. Хэрэв та шаварт жолоодлогоо алдвал, жолооны хүрдээ хоёр тийш хурдан эргүүлэх хэрэгтэй. Энэ нь дугуйг дугуй хүрээгүй газраас зуурч гарахад тусална. Дугуйг хий эргүүлэн гарах гарцгүй болсон тохиолдолд ЗОГС. Дугуй хий эргэлдэх нь таныг улам л илүү гүнзгий шигтгэнэ. Гол санаа нь бол эрчийг алдагдуулахгүй зүтгүүлэх юм.
Элс
Дөрвөн дугуй бүгд сайн чанартай, зохих түвшний даралттай байх явдлыг хангах нь чухал. Ялангуяа танихгүй газар нутагт ганцаараа аялахаас татгалз.
Уул
САНАМЖ: Хэзээ ч уулын өөд хазгай өнцөг гарган өгсөж болохгүй. Хэрэв уул хэт эгц бол та өөртөө эсвэл өөрийн тээврийн хэрэгсэлдээ найдахгүй байвал бүү оролд. Эгц өгсүүр гадаргуу дээр тээврийн хэрэгслээ хажуулдуулан зогсоох нь тогтворгүй байдалд хүргэж болзошгүй. Оff-road замд явах нь + хүнд сорил байх болно. Аль болох удаан явах нь зүйтэй. Аюулгүй байдлыг хамгийн урьтал болгож, ухаалаг хандах хэрэгтэй.
Хад чулуугаар мацах
Даралтыг 3-5 фунт бууруулахад дугуйны эргэлтийг сайжруулж, дугуй хагарахаас сэргийлнэ. (Эдгээр нөхцөл байдлаас гараад энгийн даралт руу буцна.) Хад чулуугаар мацах хамгийн тохиромжтой хурд нь цагт 1-5 км/цаг
Зөөлөн явах
Анх олсноосоо илүү сайн төлөвт орхиорой. Замын тэмдгийг ажиглаж, off-road замд зөвшөөрсөн жим, зам, бүсээс гаралгүй яв. Тухайн газрын үзэсгэлэнтэй байдлыг бүү сүйтгээрэй.
Түгээмэл асуудаг асуултууд болон нэр томьёоны тайлбар
Түгээмэл асуудаг асуултууд
Олон асуулт байгаа хэдий ч цаг бага байна уу? Гүнзгий амьсгаа ав -- бид түгээмэл асуудаг асуултуудыг нэгтгэсэн учраас та компьютер дээр бага цаг зарцуулж, илүү их цагийг өөрийн адал явдалдаа зарцуулна.
Байнгын (Full time) болон түр хугацааны (Part time) 4x4 системийн ялгаа юу вэ?

Байнгын (Full-time) 4x4 систем нь төвийн дифференциал ашигладаг бөгөөд энэ нь урд болон арын хөтлөгчийг өөр хурдаар эргүүлэх боломж бүрдүүлэн хуурай гадаргуу дээр хэвийн дугуйг хэвийн эргүүлэхэд тусалдаг. Түр хугацааны (Part-time) систем төвийн дифференциал ашигладаггүй бөгөөд урд талын болон арын хөтлөгчийг хамтад нь түгждэг. Хэвийн нөхцөлд; түр хугацааны (part-time) системтэй, урд эсвэл хойд тэнхлэгийг(4x2), off-road замд эсвэл бороотой, халтираатай гадаргуу дээр; 4x4 төлөвийг ашиглавал зохино.

Түр хугацааны (part-time) 4x4 системийг та яагаад хуурай гадаргуу дээр ашиглаж болохгүй вэ?

Түр хугацааны (Part time) 4x4 систем урд болон ард хөтлөгчийг хамтад нь түгжиж тэдгээрийн хооронд дифференциал үйлдэл хийгдэх боломжгүй болтол нэгдсэн жолоодлогыг бий болгоно. Ялангуяа хуурай гадаргуу дээр ажиллах үед эсвэл эргэх үед машины жолоодлогын угзрах чимээ гарч болзошгүй. Энэ нь хэт их дулаан ялгаруулж эд ангийг элэгдэхэд хүргэдэг.

Яагаад Угзралт үүсдэг вэ?

Тээврийн хэрэгсэл эргэлт хийхэд дугуй бүр нь тэнхлэгт өөр радиусаар эргэдэг бөгөөд энэ нь учраас өөр хурдаар зам туулдаг. Хэрэв урд болон хойд тэнхлэг нь хамтдаа түгжигдсэн тохиолдолд хуурай гадаргуу дээр эргэх үед дугуй хоорондын хурд нь заримдаа жолоодлогын шугамд зуурч аль нэг дугуй хүчээр үрэлт алдах үед их чимээ гаргадаг.

Би ямар ч хурдтай үед 4x4 Хөнгөн Араа (High Range) рүү шилжиж болох уу?

Jeep® 4x4 систем дээр 4x4 High-Range руу араа шилжүүлэхэд тээврийн хэрэгслийн хөдөлгөөн дунд ч, зогсож байхад нь ч боломжтой. Хэрэв тээврийн хэрэгсэл хөдөлгөөн дунд байвал шилжүүлэг нь 55 миль/цаг (88 км/ц) хүртэл хийгдэж болно.

4x4 Хөнгөн Араа (High-Range) төлөвт би хэр удаан жолоодож болох вэ?

Түр хугацааны системтэйгээр 4x4 Хөнгөн Араа -д (High-Range) зөвхөн нойтон, сул, халтираатай гадаргуутай замд л удаан хугацаанд жолоодох нь зүйтэй. Байнгын (Full-time) 4x4 системтэй бол та замын гадаргуу сайжрахад эргээд 4x2 төлөв рүү шилжих талаар санаа зовох хэрэггүй.

Би 4x4 Хөнгөн Араа (High-Range) төлөвт хэр хурдан жолоодож болох вэ?

Та замын нөхцөл байдалд тохирсон хурдаар явах хэрэгтэй.

4x4 Хүнд Араа (Low-Range) гэж юу вэ?

4x4 Хүнд Араа нь (Low-Range) нэмэлт зүтгүүр хэрэгтэй үед болон бага хурдаар хамгийн дээд хэмжээний зүтгэх хүч гаргах гэж байгаа үед түр хугацаагаар ашиглах зорилгоор бүтээгдсэн төлөв. Урд болон ард хөтлөгч нь хамт түгжигдсэн байх үед хөдөлгүүрийн хүчийг эргүүлэх хүч рүү араагаар дамжин хүчийг нэмэгдүүлэн илгээнэ. Хүнд Араа (Low-Range) төлөв дээр 3-5 км/цагаас илүү хурдлахаас аль болох зайлсхийж, хэвийн нөхцөлд энэ төлөвийг ашиглахгүй байвал зохино.

Би 4x4 Хүнд Араа (Low-Range) руу ямар ч хурдтай үед шилжүүлэх боломжтой юу?

Үгүй. Тээврийн хэрэгсэл 3-5 км/цагийн хурдтай явж байхад автомат хурдны хайрцагтай бол арааг neutral руу шилжүүлэх эсвэл механик хурдны хайрцагтай бол консыг (clutch pedal) гишгэж арааг шилжүүлнэ. Хурдны хайрцгийн арааг neutral төлөвт шилжүүлэн тээврийн хэрэгсэл 3-5 км/цагийн хурдтай өнхөрч байх үед хүнд араа руу (Low-Range) шилжүүлнэ.

4x4 Хүнд Араа -д (Low-Range) хэр хурдан явах боломжтой вэ?

40 км/цагаас хэтрэх хэрэггүй.

Машин зогссон үед 4x4 Хүнд Араа (Low-Range) рүү шилжүүлж болох уу?

4x4 Хүнд Араа -д (Low-Range) шилжих буюу түүнээс гарахад тээврийн хэрэгсэл бүрэн зогссон байсан ч арааны шүд зохистой байрлалд ороогүй байж болзошгүй тул хүндрэл дагуулж магад. Хүнд Араанд (Low-Range) залгах хамгийн тохиромжтой арга нь 3-5 км/ц хүртэл хурдаа бууруулж, араагаа neutral төлөвт хийх явдал юм. Урагшлан явах явцдаа арааг 4-low байрлалд шилжүүл. Дараа нь хурдны хайрцагны хүссэн араанд шилжүүлж болно. Хэрэглэгчийн гарын авлагатай танилцаж, илүү дэлгэрэнгүй заавар аваарай.

Би хэзээ ч Selec-Terrain® ашиглахгүй бол яах вэ?

Автомат горимд тээврийн хэрэгсэл автоматаар өөрийн мэдэрсэн замын нөхцөл байдалд тохирсон жолоодлогын системийг сонгодог.

Quadra-Lift® өндөрлөгөө эсвэл Selec-Terrain® системийг тээврийн хэрэгсэл зогсоол дээр байхад эсвэл хөдөлж байхад ашиглаж болох уу?

Тээврийн хэрэгсэл зогссон эсвэл хөдөлгөөн дундаа Quadra-Lift® хийн амортизатор болон Selec-Terrain® тохиргоог ажиллуулж болно Тээврийн хэрэгсэл хөдөлгөөн дундаа жолооч нь механикаар Quadra-Lift системээр зохих өндөрлөгөө сонгох эсвэл тээврийн хэрэгслийг автоматаар хамгийн тохиромжтой өндөр тохиргоог сонгуулна. Жолооч нар тодорхой нэг замын нөхцөл байдалд тохируулан явах эд анги, тоормос хянах системийг оновчтой болгохын тулд Selec-Terrain® тохиргоог мөн ашиглаж болно Quadra-Lift® төрөл бүрийн өндрийн тохиргоонд гурван хурдны шатлал бий. Тухайлбал, жолооч 19 км/цагаас бага хурдтай үед Park араанд хийж болно. Систем нь 10 км/ц-аас бага хурдтай болох үед зогсоолын үеийн түвшний өндөрт хүрэхээр бууж эхэлнэ. Энэ чадамж нь тээврийн хэрэгслээс буухын өмнө зогсоолын үеийн өндөрт хүрсэн байх явдлыг хангана. Off-road нөхцөлийн өндөр нь бас илүү тухтай аяллыг бүрдүүлэх зорилгоор хурдны дээд хязгаартай.

Нэр томьёоны тайлбар
A

Урд өнцөг

Энэ нь тэгшхэн газраас эхлээд тээврийн хэрэгсэл урд хэсгээ эсвэл доод хэсгийн зурахгүйгээр өгсөж болох налуугийн хэмжээ юм. Энэ нь хад чулуу, мод зэрэг off-road замаар туулах чадварыг харуулах том илэрхийлэл юм. Урд талын тэнхлэгээс урд хэсэг хүртэл зай богино байгаа нь их өнцөг үүсгэж, off-road замыг туулах чадварыг улам нэмэгдүүлнэ.

Тэнхлэг гэдэг нь

Нэг Тэнхлэгийн явах эд анги харьцангуй хөдлөх чадвар. Маш жигд бус газарт аль ч дугуй газартай барьцалдаж үлдэх (мөн эргэлтээ хадгалах) хялбар хэмжих хэмжүүр.

Дифференциал Тэнхлэг

Дифференциал тэнхлэг нь Тэнхлэгийн төвд байрлах арааны систем бөгөөд эргэлт хийх үед дугуйг өөр хурдаар эргэх боломж бүрдүүлдэг.

Тэнхлэг

Урд болон/эсвэл хойд дугуйг хамтад нь холбох бат бөх металл. Өндөрлөгөөний эд ангиуд Тэнхлэгт холбогдож тээврийн хэрэгслийн их биед холбогдоно.

B

Тоормозны хяналтын систем

Халтиргаа мэдрэгдсэн тохиолдолд нэг Тэнхлэгийн дагуу нэг дугуйны хий эргэлтийг нөгөө дугуйд эргүүлэх хүчийг шилжүүлнэ.

Тэнхлэг хоорондын өнцөг

Налуу өнцөг гэдэг нь Тээврийн хэрэгсэл доогуураа эсвэл их биедээ ямар нэг гэмтэлгүйгээр явж болох өгсүүр газрын налуугийн хэмжээг хэлнэ.

C

Төвийн дифференциал - араатай

Байнгын (Full-time) 4x4 тээврийн хэрэгслийн дамжуулах хайрцаг дотор байрласан арааны систем. Үүнийг эргүүлэх хүчийг урд болон ард хөтлөгчид хуваарилахад ашиглах бөгөөд урд болон ард талын дугуйнуудыг эргэлт хийх үед өөр хурдтай эргэх боломжийг олгоно.

Авцуулах холбооны диск

Их хэрэг болдог эсвэл автомат 4x4 системийн дамжуулах хайрцаг доторх хэд хэдэн солбисон төмөр таваг. Нэг хэсэг тавгийг арын хөтлөгчтэй авцуулах холбооны зангилаанд тогтоосон бөгөөд нөгөө хэсгийг урд хөтчийн авцуулах холбоонд тогтоосон. Авцуулах холбоо нь ихэвчлэн зунгааралдсан, силикон мэт шингэнээр дүүрэн байх бөгөөд тэдгээр нь дискнээс зууралдаж, эргэлтийн үрэлтээр халах үед нэн даруй тэлж эргүүлэх хүчийг шилжүүлэхэд тусална. Авцуулах холбооны дискийг мөн электроноор удирдаж болно.

Пүрш

Ороомог уян металл нь ямар нэг эвдрэл деформаци үүсгэлгүй төвийн тэнхлэгийн дагуу агшиж эсвэл сунаж байдаг. Пүрш нь тээврийн хэрэгслийн жинг дэмжиж өгснөөр овгор товгор дээгүүр явахад дугуйнд дэмжлэг үзүүлнэ.

Тасралтгүй хувьсах дамжуулагч

Эргэх авцуулах холбоо ашиглан хөдөлгүүрийн эргүүлэх хүчийг шилжүүлдэг гишгэлт шаардлагагүй шилжүүлэг.

мөлхөх харьцаа

Энэ нь эгц өгсүүр болон уруу газар бүхий off-road замд нэн шаардлагатай бөгөөд тээврийн хэрэгслийн Хүнд араа буюу хамгийн нам жолоодлогын эцсийн харьцаа юм. Энэ нь Jeep ® тээврийн хэрэгслийг маш бага хурдаар (хааз гишгэлгүйгээр) "явах" боломж олгодог. Үндсэндээ бол машин нь бүх ажлыг хийнэ. Зүтгэх харьцаа нь энэхүү томьёогоор тодорхойлогддог: эхний арааны харьцаа х арын тэнхлэгийн харьцаа х Хүнд Араа 4x4 харьцаа. Тоо нь өсөх тусам, off-road замын хүчин чадал илүү сайн байна.

Угзрах

Тээврийн хэрэгслийн чичиргээн ба дугуйн элэгдэл нь жолоодлогод заавал байх нөхцөл юм. Ихэвчлэн үндсэн 4x4 эсвэл түр хугацааны 4x4 төлөвт хуурай зам дээр явснаас үүдэлтэй байдаг.

D

Арын өнцөг

тэгш замаас урвуу зам руу ороход тус өнцөг нь тээврийн хэрэгсэл ямар нэг гэмтэлгүйгээр, зурагдаж, цохилгүй явах налуугийн хэмийг илэрхийлнэ.

Дифференциал

Дугуйг өөр хурдаар эргэх боломж олгохын зэрэгцээ эргүүлэх хүчийг хөтөч дугуйнд шилжүүлэх арааны систем. 4x4 тээврийн хэрэгслүүд урд болон хойд тэнхлэгийн аль алинд нь дифференциалтай.

Хөдлөх гол

Кардан гол нь хурдны хайрцагны эргэлтийг дифференциал хөдлөгчтэй холбогч гол. Ийм системтэй 4 дугуйгаар хөтлөгчтэй тээврийн хэрэгсэл дамжуулах хайрцгаас урд талын дифференциалыг холбох нэмэлт хоёрдогч хөдлөх голтой байдаг.

E

Елэктрон удирдах холболт

Жолоочийн удирдлагагүйгээр илүү зөөлөн, автомат гүйцэтгэлийг гүйцэлдүүлж, эргүүлэх хүчийг урдаас хойш хуваан удирдан зохицуулна.

F

Тогтмол гаралтын урсгал

Жолоодлогын үед дамжуулах хайрцгийн илүү хүчийг үр дүнтэйгээр зохицуулж, зөөлөн, бат бөх ажиллагааг хангахад тусална.

Дөрвөн дугуй хөтлөгч

жолооч нар моторын хүчийг дамжуулах хайрцаг (Туслах хроп)ашиглан урд хойд тэнхлэгийн хооронд дөрвөн дугуйгаар хөтлөх зорилгоор хуваарилдаг Байнгын дөрвөн дугуйгаар хөтөлдөг систем нь урд болон ард талын хөдлөх голыг (Кардан гол) ялгавартай хурдаар эргэх боломж бүрдүүлдэг төвийн дифференциал ашигладаг бөгөөд улмаар хэвийн нөхцөл байдалд хуурай хатуу хучилттай замаар явахад ажиллана. Түр хугацааны систем нь төвийн дифференциал ашигладаггүй бөгөөд жолоодлогын хэвийн нөхцөлд хоёр дугуйн хөтлөгчөөр хөтлөх ёстой. Түр хугацааны системд дөрвөн дугуйгаар хөтлөх төлөвийг зөвхөн off-road замд нойтон эсвэл халтиргаатай гадаргуу дээр ашиглана. Урд тэнхлэгийг салгах

Урд тэнхлэгийг салгах

Ихэвчлэн дөрвөн дугуйгаар хөтөлдөг загварт ашиглагддаг механик эсвэл вакуум ажиллагаатай эд анги хөдлөх эргүүлэх хүчийг урд талын тэнхлэг рүү холбоно, түүнээс салгана. Дөрвөн дугуйн хөтлөгч системээс хоёр дугуйн хөтлөгч рүү шилжих үед тус систем нь урд тэнхлэгийн эргүүлэх хүчийг салгаснаар урд тэнхлэгийг дэмий эргүүлэх шаардлагагүй болно. Энэ нь урд талын тэнхлэг дэмий элэгдэх, чимээ гаргах, шатахуун зарцуулах зэргийг бууруулах юм.

G

Газрын гадаргаас машины доод хэсэг хүртэлх зай

Шаварт бүү хүчил - мод, хад чулуунд доод эд ангид ямар нэг гэмтэл учруулалгүйгээр сүлжээд гар. Jeep ® Trail Rated® 4x4 тээврийн хэрэгсэл нь илүү сайжруулсан тохиромжтой налуугийн өнцөг, тэнхлэг хоорондын тохиромжтой өнцгүүдээр таныг илүү аюулгүй байлгадаг.

H

Хөнгөн араа

4x4 төлөвийг хатуу хучилттай замд эсвэл хөнгөн off-road замд хэрэглэнэ.

Уулын уруу уруудах хяналт

Тус систем нь түгждэггүй тоормосны систем ашиглан тоормослон машины уулын уруу хөдөлгөөнийг удирдан хянана. Түүнчлэн жолооч тоормос гишгэх шаардлагагүйгээр барзгар замд илүү зөөлөн, хяналттай уруудах боломж олгоно. Хэрэв тээврийн хэрэгсэл жолоочийн оролцоогүйгээр хурдатгал авбал, систем нь автоматаар тоормослон тээврийн хэрэгслийн хурдыг хэвийн хэмжээнд бариж бууруулна.

J

Хийн амортизаторын өндөрлөх систем / Хийн амортизаторын намсгах систем

Дугуйн хөдөлгөөнийг хийн амортизатор нь хянаж байдаг Хэрэв дугуй хангалттай их хөдөлгөөнтэй байвал хийн амортизаторын өндөрлөх систем дээд хязгаарт байна. Хийн амортизаторын өндөрлөх системийн эсрэг нь Хийн амортизаторын намсгах систем буюу тээврийн хэрэгслийн хөөрөлтийг дардаггүй дугуйн хөдөлгөөн.

L

Шарвалтыг хязгаарлах дифференциал

Дифференциал Тэнхлэгийн зарим үндсэн үүрэг нь нэмэлт давуу талтай: жолоодож буй дугуй халтиргаатай замд хий эргэлдэж эхлэхэд халтиргаа хязгаарлах дифференциал (LSD) нь автоматаар эргүүлэх хүчийг дугуйн эсрэг зүгт шилжүүлж, зүтгүүрийг нэмэгдүүлэхэд тусална.

Түгжих Дифференциал

Жолооч өөрөө хүсвэл Тэнхлэгийн голыг хамтад нь түгжих замаар жигд зүтгүүрийг бий болгоно. Түгжих дифференциал нь дугуйнууд өөр хурд гаргах боломж олгохгүй бөгөөд хуурай, хатуу хучилттай замд ашиглаж болохгүй.

Хүнд арааны горим

"Хүнд араагаар мөлхөх харьцаа" нь тээврийн хэрэгслийн хамгийн нам арааны харьцаа бөгөөд эхний арааны харьцааг low-range жолоодлогын харьцаагаар болон тэнхлэгийн харьцаагаар үржүүлсэн үр дүн байдаг.

Хүнд араа

4x4 төлөвийг ноцтой off-road замд ашиглана.

M

Манёврлах чадвар

Спорт маягийн. Шаламгай. Trail Rated®. Jeep ® 4x4 тээврийн хэрэгсэл нь нарийвчлал бүхий жолоодлого болон сайжруулсан тэнхлэг хоорондын зайны ачаар нарийн жимийг сүлжин гарах, аюултай нөхцөлөөс бултан зайлах болон машинд гэмтэл учрахаас зайлсхийх боломжтой. Согоо ч хүртэл ингэж хөдөлдөггүй.

N

Neutral

Энэ байрлал руу шилжих үед урд болон хойд тэнхлэг чөлөөтэй эргэх болно. Заримдаа Jeep ® тээврийн хэрэгслийг зөөх тээврийн хэрэгслийн араас чирэх үед (тухайлбал гэр чиргүүл) хэрэглэх бөгөөд ингэснээр хөдлөх голыг салгах шаардлагагүй болох юм. 4-Low руу шилжих процессод мөн хэрэглэгдэнэ.

O

Нээлттэй төвийн дифференциал

Зарим байнгын 4WD тээврийн хэрэгслийн дамжуулах хайрцагт байрласан тус эд анги нь тэнхлэг дэх нээлттэй дифференциалын нэг адил ажилладаг хэдий ч илүү овор багатай загвартай. Энэ эд анги нь од гаригийн үзүүлэх хэрэгсэл ашиглах бөгөөд тэдгээр нь тойргийн араа дотор нарны арааг тойрон хүрээлнэ.

P

Хүч хулгайлах үрэлт

Бие гулсах эсвэл өнхрөх гэх мэт харьцангуй хөдөлгөөний гадаргуун эсэргүүцэл.

R

Хөдөлгөөн дунд газрын гадаргаас машины доод хэсэг хүртэлх зай

Газар бол Тэнхлэгийн хамгийн доод цэг хоорондын зай.

S

Бага хурдтай хөдөлгөөнд оролцож буй үед арааг солих

Тээврийн хэрэгслийн хөдөлгөөн дунд хоёр дугуйн хөтлөгчтэй жолоодлогоос дөрвөн дугуйн хөтлөгч жолоодлого руу шилжих чадвар

Доод элгэвч хамгаалалт

Off-road замд доод хэсгийг гэмтлээс хамгаалахад тусална.

Амортизатор өргөгчийн туулах зам

Бүрэн хийн амортизаторын өндөрлөх системээс бүрэн хийн амортизаторын намсгах систем хүртэл нь өндөрлөгөөний үр дүнд боломжтой болсон дугуйны эгц босоо хөдөлгөөн.

T

Чиргүүлийн дэгээ

Хэрэв та гацсан тохиолдолд татлага эсвэл кабель (off-road замын жолоодлогын зөвлөмж хэсгийг харна уу) залгах тээврийн хэрэгслийн урд болон ард хэсэгт байрлах хүнд даацад зориулагдан хийгдсэн,төмөр дэгээ.

Зүтгүүр

4x4 -ийн зүтгүүр нь асфальтан замд барьцалдахтай тэнцэнэ. Trail Rated® зүтгүүр нь онгон байгаль, хүн хүрээгүй зам, халтиргаатай (нойтон, шавар, цас) нөхцөл байдалд болон өгсүүр замд хяналтыг гартаа авахад танд тусална.

Дамжуулах хайрцаг буюу туслах хроп

Тээврийн хэрэгслийн хурдны хайрцгийн ард байрлаж, дамжуулах хайрцаг (Туслах хроп)нь хүчийг 4x4 Jeep ® тээврийн хэрэгслийн урд болон хойд кардан гол руу илгээж, хүнд болон хөнгөн арааны горимд явах боломжийг олгоно. Jeep Бүх дамжуулах хайрцагтай танилцахын тулд Бэлдээрэй(Get ready) хэсгийг харна уу.

Хурдны хайрцаг

Энэ механизм нь Иж бүрэн араа ашиглан эргүүлэх хүчийг ашиглаж болохуйц жолоодлогын хүч болгон шилжүүлдэг Эдгээр иж бүрэн араа нь хөдөлгүүрийн эргүүлэх хүчийг харилцан адилгүй хэмжээгээр үржүүлэн жолоодлогын хэрэгцээ шаардлагад нийцүүлнэ.

Хоёр дугуйн хөтлөгч

Араа нь энэ байрлалд байх үед урд тэнхлэг чөлөөтэй эргэлдэж, хүч нь хойд тэнхлэг болон дугуйнууд руу илгээгдсэнээр тээврийн хэрэгсэл хөдөлнө.

V

Зангилаа холбоос

Халтиргаатай үед хүч дамжуулах хайрцагт байрлах хурд мэдрэгч төхөөрөмж нь мушгих хүчийг урд болон ард талын хөдлөх гол хооронд дамжуулна Зангилаа холбоос нь ихэвчлэн бүх дугуйгаар хөтлөх тээврийн хэрэгслүүд болон автомат болон эрэлт бүхий дөрвөн дугуйгаар хөтлөх системтэй тээврийн хэрэгсэлд хэрэглэгддэг.

Урд өнцөг

Энэ нь тэгшхэн газраас эхлээд тээврийн хэрэгсэл урд хэсгээ эсвэл доод хэсгийн зурахгүйгээр өгсөж болох налуугийн хэмжээ юм. Энэ нь хад чулуу, мод зэрэг off-road замаар туулах чадварыг харуулах том илэрхийлэл юм. Урд талын тэнхлэгээс урд хэсэг хүртэл зай богино байгаа нь их өнцөг үүсгэж, off-road замыг туулах чадварыг улам нэмэгдүүлнэ.

Тэнхлэг гэдэг нь

Нэг Тэнхлэгийн явах эд анги харьцангуй хөдлөх чадвар. Маш жигд бус газарт аль ч дугуй газартай барьцалдаж үлдэх (мөн эргэлтээ хадгалах) хялбар хэмжих хэмжүүр.

Дифференциал Тэнхлэг

Дифференциал тэнхлэг нь Тэнхлэгийн төвд байрлах арааны систем бөгөөд эргэлт хийх үед дугуйг өөр хурдаар эргэх боломж бүрдүүлдэг.

Тэнхлэг

Урд болон/эсвэл хойд дугуйг хамтад нь холбох бат бөх металл. Өндөрлөгөөний эд ангиуд Тэнхлэгт холбогдож тээврийн хэрэгслийн их биед холбогдоно.

Тоормозны хяналтын систем

Халтиргаа мэдрэгдсэн тохиолдолд нэг Тэнхлэгийн дагуу нэг дугуйны хий эргэлтийг нөгөө дугуйд эргүүлэх хүчийг шилжүүлнэ.

Тэнхлэг хоорондын өнцөг

Налуу өнцөг гэдэг нь Тээврийн хэрэгсэл доогуураа эсвэл их биедээ ямар нэг гэмтэлгүйгээр явж болох өгсүүр газрын налуугийн хэмжээг хэлнэ.

Төвийн дифференциал - араатай

Байнгын (Full-time) 4x4 тээврийн хэрэгслийн дамжуулах хайрцаг дотор байрласан арааны систем. Үүнийг эргүүлэх хүчийг урд болон ард хөтлөгчид хуваарилахад ашиглах бөгөөд урд болон ард талын дугуйнуудыг эргэлт хийх үед өөр хурдтай эргэх боломжийг олгоно.

Авцуулах холбооны диск

Их хэрэг болдог эсвэл автомат 4x4 системийн дамжуулах хайрцаг доторх хэд хэдэн солбисон төмөр таваг. Нэг хэсэг тавгийг арын хөтлөгчтэй авцуулах холбооны зангилаанд тогтоосон бөгөөд нөгөө хэсгийг урд хөтчийн авцуулах холбоонд тогтоосон. Авцуулах холбоо нь ихэвчлэн зунгааралдсан, силикон мэт шингэнээр дүүрэн байх бөгөөд тэдгээр нь дискнээс зууралдаж, эргэлтийн үрэлтээр халах үед нэн даруй тэлж эргүүлэх хүчийг шилжүүлэхэд тусална. Авцуулах холбооны дискийг мөн электроноор удирдаж болно.

Пүрш

Ороомог уян металл нь ямар нэг эвдрэл деформаци үүсгэлгүй төвийн тэнхлэгийн дагуу агшиж эсвэл сунаж байдаг. Пүрш нь тээврийн хэрэгслийн жинг дэмжиж өгснөөр овгор товгор дээгүүр явахад дугуйнд дэмжлэг үзүүлнэ.

Тасралтгүй хувьсах дамжуулагч

Эргэх авцуулах холбоо ашиглан хөдөлгүүрийн эргүүлэх хүчийг шилжүүлдэг гишгэлт шаардлагагүй шилжүүлэг.

мөлхөх харьцаа

Энэ нь эгц өгсүүр болон уруу газар бүхий off-road замд нэн шаардлагатай бөгөөд тээврийн хэрэгслийн Хүнд араа буюу хамгийн нам жолоодлогын эцсийн харьцаа юм. Энэ нь Jeep ® тээврийн хэрэгслийг маш бага хурдаар (хааз гишгэлгүйгээр) "явах" боломж олгодог. Үндсэндээ бол машин нь бүх ажлыг хийнэ. Зүтгэх харьцаа нь энэхүү томьёогоор тодорхойлогддог: эхний арааны харьцаа х арын тэнхлэгийн харьцаа х Хүнд Араа 4x4 харьцаа. Тоо нь өсөх тусам, off-road замын хүчин чадал илүү сайн байна.

Угзрах

Тээврийн хэрэгслийн чичиргээн ба дугуйн элэгдэл нь жолоодлогод заавал байх нөхцөл юм. Ихэвчлэн үндсэн 4x4 эсвэл түр хугацааны 4x4 төлөвт хуурай зам дээр явснаас үүдэлтэй байдаг.

Арын өнцөг

тэгш замаас урвуу зам руу ороход тус өнцөг нь тээврийн хэрэгсэл ямар нэг гэмтэлгүйгээр, зурагдаж, цохилгүй явах налуугийн хэмийг илэрхийлнэ.

Дифференциал

Дугуйг өөр хурдаар эргэх боломж олгохын зэрэгцээ эргүүлэх хүчийг хөтөч дугуйнд шилжүүлэх арааны систем. 4x4 тээврийн хэрэгслүүд урд болон хойд тэнхлэгийн аль алинд нь дифференциалтай.

Хөдлөх гол

Кардан гол нь хурдны хайрцагны эргэлтийг дифференциал хөдлөгчтэй холбогч гол. Ийм системтэй 4 дугуйгаар хөтлөгчтэй тээврийн хэрэгсэл дамжуулах хайрцгаас урд талын дифференциалыг холбох нэмэлт хоёрдогч хөдлөх голтой байдаг.

Елэктрон удирдах холболт

Жолоочийн удирдлагагүйгээр илүү зөөлөн, автомат гүйцэтгэлийг гүйцэлдүүлж, эргүүлэх хүчийг урдаас хойш хуваан удирдан зохицуулна.

Тогтмол гаралтын урсгал

Жолоодлогын үед дамжуулах хайрцгийн илүү хүчийг үр дүнтэйгээр зохицуулж, зөөлөн, бат бөх ажиллагааг хангахад тусална.

Дөрвөн дугуй хөтлөгч

жолооч нар моторын хүчийг дамжуулах хайрцаг (Туслах хроп)ашиглан урд хойд тэнхлэгийн хооронд дөрвөн дугуйгаар хөтлөх зорилгоор хуваарилдаг Байнгын дөрвөн дугуйгаар хөтөлдөг систем нь урд болон ард талын хөдлөх голыг (Кардан гол) ялгавартай хурдаар эргэх боломж бүрдүүлдэг төвийн дифференциал ашигладаг бөгөөд улмаар хэвийн нөхцөл байдалд хуурай хатуу хучилттай замаар явахад ажиллана. Түр хугацааны систем нь төвийн дифференциал ашигладаггүй бөгөөд жолоодлогын хэвийн нөхцөлд хоёр дугуйн хөтлөгчөөр хөтлөх ёстой. Түр хугацааны системд дөрвөн дугуйгаар хөтлөх төлөвийг зөвхөн off-road замд нойтон эсвэл халтиргаатай гадаргуу дээр ашиглана. Урд тэнхлэгийг салгах

Урд тэнхлэгийг салгах

Ихэвчлэн дөрвөн дугуйгаар хөтөлдөг загварт ашиглагддаг механик эсвэл вакуум ажиллагаатай эд анги хөдлөх эргүүлэх хүчийг урд талын тэнхлэг рүү холбоно, түүнээс салгана. Дөрвөн дугуйн хөтлөгч системээс хоёр дугуйн хөтлөгч рүү шилжих үед тус систем нь урд тэнхлэгийн эргүүлэх хүчийг салгаснаар урд тэнхлэгийг дэмий эргүүлэх шаардлагагүй болно. Энэ нь урд талын тэнхлэг дэмий элэгдэх, чимээ гаргах, шатахуун зарцуулах зэргийг бууруулах юм.

Газрын гадаргаас машины доод хэсэг хүртэлх зай

Шаварт бүү хүчил - мод, хад чулуунд доод эд ангид ямар нэг гэмтэл учруулалгүйгээр сүлжээд гар. Jeep ® Trail Rated® 4x4 тээврийн хэрэгсэл нь илүү сайжруулсан тохиромжтой налуугийн өнцөг, тэнхлэг хоорондын тохиромжтой өнцгүүдээр таныг илүү аюулгүй байлгадаг.

Хөнгөн араа

4x4 төлөвийг хатуу хучилттай замд эсвэл хөнгөн off-road замд хэрэглэнэ.

Уулын уруу уруудах хяналт

Тус систем нь түгждэггүй тоормосны систем ашиглан тоормослон машины уулын уруу хөдөлгөөнийг удирдан хянана. Түүнчлэн жолооч тоормос гишгэх шаардлагагүйгээр барзгар замд илүү зөөлөн, хяналттай уруудах боломж олгоно. Хэрэв тээврийн хэрэгсэл жолоочийн оролцоогүйгээр хурдатгал авбал, систем нь автоматаар тоормослон тээврийн хэрэгслийн хурдыг хэвийн хэмжээнд бариж бууруулна.

Хийн амортизаторын өндөрлөх систем / Хийн амортизаторын намсгах систем

Дугуйн хөдөлгөөнийг хийн амортизатор нь хянаж байдаг Хэрэв дугуй хангалттай их хөдөлгөөнтэй байвал хийн амортизаторын өндөрлөх систем дээд хязгаарт байна. Хийн амортизаторын өндөрлөх системийн эсрэг нь Хийн амортизаторын намсгах систем буюу тээврийн хэрэгслийн хөөрөлтийг дардаггүй дугуйн хөдөлгөөн.

Шарвалтыг хязгаарлах дифференциал

Дифференциал Тэнхлэгийн зарим үндсэн үүрэг нь нэмэлт давуу талтай: жолоодож буй дугуй халтиргаатай замд хий эргэлдэж эхлэхэд халтиргаа хязгаарлах дифференциал (LSD) нь автоматаар эргүүлэх хүчийг дугуйн эсрэг зүгт шилжүүлж, зүтгүүрийг нэмэгдүүлэхэд тусална.

Түгжих Дифференциал

Жолооч өөрөө хүсвэл Тэнхлэгийн голыг хамтад нь түгжих замаар жигд зүтгүүрийг бий болгоно. Түгжих дифференциал нь дугуйнууд өөр хурд гаргах боломж олгохгүй бөгөөд хуурай, хатуу хучилттай замд ашиглаж болохгүй.

Хүнд арааны горим

"Хүнд араагаар мөлхөх харьцаа" нь тээврийн хэрэгслийн хамгийн нам арааны харьцаа бөгөөд эхний арааны харьцааг low-range жолоодлогын харьцаагаар болон тэнхлэгийн харьцаагаар үржүүлсэн үр дүн байдаг.

Хүнд араа

4x4 төлөвийг ноцтой off-road замд ашиглана.

Манёврлах чадвар

Спорт маягийн. Шаламгай. Trail Rated®. Jeep ® 4x4 тээврийн хэрэгсэл нь нарийвчлал бүхий жолоодлого болон сайжруулсан тэнхлэг хоорондын зайны ачаар нарийн жимийг сүлжин гарах, аюултай нөхцөлөөс бултан зайлах болон машинд гэмтэл учрахаас зайлсхийх боломжтой. Согоо ч хүртэл ингэж хөдөлдөггүй.

Neutral

Энэ байрлал руу шилжих үед урд болон хойд тэнхлэг чөлөөтэй эргэх болно. Заримдаа Jeep ® тээврийн хэрэгслийг зөөх тээврийн хэрэгслийн араас чирэх үед (тухайлбал гэр чиргүүл) хэрэглэх бөгөөд ингэснээр хөдлөх голыг салгах шаардлагагүй болох юм. 4-Low руу шилжих процессод мөн хэрэглэгдэнэ.

Нээлттэй төвийн дифференциал

Зарим байнгын 4WD тээврийн хэрэгслийн дамжуулах хайрцагт байрласан тус эд анги нь тэнхлэг дэх нээлттэй дифференциалын нэг адил ажилладаг хэдий ч илүү овор багатай загвартай. Энэ эд анги нь од гаригийн үзүүлэх хэрэгсэл ашиглах бөгөөд тэдгээр нь тойргийн араа дотор нарны арааг тойрон хүрээлнэ.

Хүч хулгайлах үрэлт

Бие гулсах эсвэл өнхрөх гэх мэт харьцангуй хөдөлгөөний гадаргуун эсэргүүцэл.

Хөдөлгөөн дунд газрын гадаргаас машины доод хэсэг хүртэлх зай

Газар бол Тэнхлэгийн хамгийн доод цэг хоорондын зай.

Бага хурдтай хөдөлгөөнд оролцож буй үед арааг солих

Тээврийн хэрэгслийн хөдөлгөөн дунд хоёр дугуйн хөтлөгчтэй жолоодлогоос дөрвөн дугуйн хөтлөгч жолоодлого руу шилжих чадвар

Доод элгэвч хамгаалалт

Off-road замд доод хэсгийг гэмтлээс хамгаалахад тусална.

Амортизатор өргөгчийн туулах зам

Бүрэн хийн амортизаторын өндөрлөх системээс бүрэн хийн амортизаторын намсгах систем хүртэл нь өндөрлөгөөний үр дүнд боломжтой болсон дугуйны эгц босоо хөдөлгөөн.

Чиргүүлийн дэгээ

Хэрэв та гацсан тохиолдолд татлага эсвэл кабель (off-road замын жолоодлогын зөвлөмж хэсгийг харна уу) залгах тээврийн хэрэгслийн урд болон ард хэсэгт байрлах хүнд даацад зориулагдан хийгдсэн,төмөр дэгээ.

Зүтгүүр

4x4 -ийн зүтгүүр нь асфальтан замд барьцалдахтай тэнцэнэ. Trail Rated® зүтгүүр нь онгон байгаль, хүн хүрээгүй зам, халтиргаатай (нойтон, шавар, цас) нөхцөл байдалд болон өгсүүр замд хяналтыг гартаа авахад танд тусална.

Дамжуулах хайрцаг буюу туслах хроп

Тээврийн хэрэгслийн хурдны хайрцгийн ард байрлаж, дамжуулах хайрцаг (Туслах хроп)нь хүчийг 4x4 Jeep ® тээврийн хэрэгслийн урд болон хойд кардан гол руу илгээж, хүнд болон хөнгөн арааны горимд явах боломжийг олгоно. Jeep Бүх дамжуулах хайрцагтай танилцахын тулд Бэлдээрэй(Get ready) хэсгийг харна уу.

Хурдны хайрцаг

Энэ механизм нь Иж бүрэн араа ашиглан эргүүлэх хүчийг ашиглаж болохуйц жолоодлогын хүч болгон шилжүүлдэг Эдгээр иж бүрэн араа нь хөдөлгүүрийн эргүүлэх хүчийг харилцан адилгүй хэмжээгээр үржүүлэн жолоодлогын хэрэгцээ шаардлагад нийцүүлнэ.

Хоёр дугуйн хөтлөгч

Араа нь энэ байрлалд байх үед урд тэнхлэг чөлөөтэй эргэлдэж, хүч нь хойд тэнхлэг болон дугуйнууд руу илгээгдсэнээр тээврийн хэрэгсэл хөдөлнө.

Зангилаа холбоос

Халтиргаатай үед хүч дамжуулах хайрцагт байрлах хурд мэдрэгч төхөөрөмж нь мушгих хүчийг урд болон ард талын хөдлөх гол хооронд дамжуулна Зангилаа холбоос нь ихэвчлэн бүх дугуйгаар хөтлөх тээврийн хэрэгслүүд болон автомат болон эрэлт бүхий дөрвөн дугуйгаар хөтлөх системтэй тээврийн хэрэгсэлд хэрэглэгддэг.